Döööd åt...

Magsjukan!
Jag är fortfarande röjd i magen. Robin likaså. Lithéa är fortfarande värre än värst och nu ikväll klagade Embla på ont i magen. Helvete!!

O jag som skulle jobba o tjäna till brödfödan i helgen... Glöm o dröm! 😞

Magen låter som en hel orkester.

Så mycket för det fredagsmyset!
Lithéa spyr en magsjukespya rätt över matbordet.
Embla blir ledsen av magont och för att fredagsgodiset får vänta. Dock ville hon det själv.
Jag glor på en gammal chickmovie o lyssnar på magorkester'n.
Får nog snart springa på toan... Igen!

Robin sitter med lurarna och glor på 'På Spåret' på datorn.

Fredagar är över lag alldeles för uppkryddade.
Man är ju så sjukt trött efter arbetsveckan så iaf jag slocknar tidigt.

Titta min lilla flicka som bor i lilla huset på prärien... 😄


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh neeej,hoppaa ni alla blir friska snart,skickar massa krya på

Er kramar!! Hörde från jonnas lärare att dom har oxå magsjuka,Jonna har aldrig haft magsjuka sen hon föddes och jag haft senast när jag var 12år,drömmer frt om

Att vi kanske kunde fortsätta såhär ett bra tag till tack=D så söt bild på lilltösen,se till att bli friska nu för vi har tänkt att komma o hälsa på er inom snar framtid faktiskt;)

2012-01-13 @ 23:18:51
Postat av: Sussi

Usch , fy o blä för den vidriga magsjukan :((

Stackars lilltutt :(

Farmorn tycker ju ändå att det var tur i oturen att det var denna helgen, hoppas ni och vi är friska till nästa.

Gullig bild på sötisen :))

Kram

2012-01-15 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0