Lördag!...

Oh så skönt!!

Idag ska vi till O'Learys med Stighs.
Kuuuul och gott! :)

Gud vad jag längtar till flytten nu!!
Nu nu nu vill jag börja måla!

Måste snart sätta på kaffe.
Ska försöka fördriva tiden med att bland annat tvätta innan mormor'n kommer och hämtar barnen som ska sova hos dom inatt.

Hittar saker hela tiden som jag ska slänga.
Har kommit av mig lite. Börjat samla en del i förrådet som inte ska med men måste få in nån rutin. Och tippen 1 gång i veckan så man blir av med skiten.

Det är tomt därnere nu utan alla möbler.
Kommer snart att fyllas med kartonger!

Lithéa kommer och slänger böcker på mig hela tiden och vill att jag ska läsa.
Böcker är en stor favorit nu!
Och kläder givetvis.
Alla typer av kläder, lägg en hög framför henne så håller hon sig sysselsatt ett bra tag!

Embla spelar Nintendo 3Ds som hon fick i födelsedagspresent. 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0