Det var...

Ett tag sen nu.

Vad har hänt?

Finaste Embla har gått o blivit 5 år! 😃
Ett kalas avklarat, ett återstår.

Papprena på huset vi ska flytta till är påskrivna och klara!
Vi flyttar i slutet av april.
Börjar renovering i början av april.

Jag rensar ur ALLT skit jag inte vill ha med i flytten. Blir en hel del vändor till tippen kan jag lova.

7 kassar med kläder lämnades igår till second hand!
Känns bra! Aldrig lämnat nåt där förut.

Fått sålt på möbler som vi inte kommer få plats med. Tog ca. 10 minuter på Facebook! Haha!!

Nu som först börjar jag längta till flytten.
Allt börjar ordna upp sig!

Bankmöte kvar...

Vi kommer att budgetrenovera...
Då huset enbart är 3 r.o.k ska vi bygga ett rum av ett förråd till Embla.
Det kommer både ta energi, tid och kosta en del pengar.
Men förutom måla väggar och lägga golv så är det det vi kommer att fokusera på.

Köket får sig en omgång när tid och ork finns!

Det var en liten update 😉
Nu ska jag fortsätta gå igenom varje skrymsle och vrå o se om jag kan kasta nåt mer. Älskart!!

Embla har varit i farten och tagit 200 bilder på sig själv med min fån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0